Čarovné knižky – áno či nie?

Uncategorized

Určite poznáte knižky tohto typu – Harry Potter, Pán prsteňov, Eragon, Artur a Minimojovia, je ich proste veľa. Jedná sa o knižky, ktoré majú určitý magický nádych, či už sa jedná o nadprirodzené schopnosti či nezvyčajné bytosti. Ja osobne som tieto knižky už od mala milovala a vždy som žila viac vo svete, ktorý mali tieto knižky, ako ten náš nudný. Preto som asi aj bola trošku samotárka, čo si ale nemyslím, že bolo na škodu. Veľa som sa z nich naučila, namiesto toho aby som stvárala hlúposti ako všetky iné deti v mojom veku. Stále zastávam názor, že aj dnešné deti by mali žiť v takýchto svetoch, lebo to je niečo neopísateľné. Aj preto vždy rada podporím neznámych autorov, ktorí napísali takúto fantasy knižku, a mne sa zdá, že má potenciál sa deťom páčiť. Ja som si tiež už skúsila písanie takejto knižky, ale nie je to nič jednoduché. Všetky príbehy, postavy a abnormality sú priamo či nepriamo okopírované z kníh, ktoré som sama čítala. Ale keď sa nad tým tak zamyslíte, tak tak to je so všetkymi knihami. Dlho som rozmýšľala ale nakoniec sa mi to podarilo, a už niekoľko rokov píšem moju knižku, ktorá, verím, že sa bude deťom páčiť a budú sa v mojom vytvorenom svete cítiť dobre.

One thought on “Čarovné knižky – áno či nie?

Leave a Reply

